Rantapuiston Tanssilava

Rantapuiston tanssilava sijaitsee luonnon kauniin Kauhajärven rannalla Etelä-Pohjanmaalla.

Rantapuisto on rakennettu talkootyöllä vuonna 1957 ja siitä asti tansseja on järjestetty enemmän ja vähemmän. Viime vuosina lavan kunto oli huono ja ilman ahkeria kyläläisiä ja yhdistyksen jäseniä olisi lava nähnyt viimeiset vuotensa. Vuonna 2012 alkoi kunnostusprojekti jossa tanssilavan katto ja ulkopinnat sekä piha-alue koki uuden ilmeen.

Kesällä 2013 päästiin vihdoin korkkaamaan Eino Luostarin johdolla uudistunut Rantapuisto juhannustanssien merkeissä. Juhannustanssit olivat menestys ja Luostari yhtyeineen keräsi paikalle liki 400 tanssin ja musiikin ystävää. Oli hienoa huomata, että emme turhaan olleet töitä Rantapuiston eteen tehneet!

TERVETULOA RANTAPUISTOON!

Rantapuiston lavan ilmoitustaulu johdattaa Rantapuistoon